کلبه ی درویشی

آمده ام اینجا تا دمی بیاسایم

کلبه ی درویشی

آمده ام اینجا تا دمی بیاسایم

در جستجوی هدف

با سلام خدمت دوستان عزیز 

دیشب قبل خواب یه موضوعی خیلی منو اسیر خودش کرد و فکرو ذهنمو تا نیمه شب مشغول نگه داشت . دیشب به این فکر می کردم که چرا تا الان تو زندگیم هدف بزرگی نداشتم , اگه زندگی هدفمندی رو دنبال می کردم الان چه وضعیتی تو زندگی روزمره و جامعه داشتم ؟ 

شاید دانشگاه بهتری قبول می شدم , شاید  الان یه منبع درآمد داشتم , شاید به جای اینکه میومدم اصفهان , همون تهران میموندمو وضعیتم زمین تا آسمون فرق میکرد . 

نمیدونم چند درصد مردم , دنبال اهداف زندگیشون هستنو چند در صد در جستجوی اهدافی تو زندگیشون . 

فقط اینو میدونم که خودم میخوام که زندگیه هدفمندی داشته باشم .  

ولی این رو هم خوب میدونم که از تصمیم گرفتن تا به اجرا در آوردن خیلی راهه . 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 2 - اردیبهشت‌ماه - 1389 ساعت 21:04 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطف کن من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

مزگان 10 - تیر‌ماه - 1389 ساعت 00:43 http://khabeeshgh.blogsky.com

سلام.......اپم بدو بیا....[گل]
در مورد پست قبلیت من همیشه راه منطقو انتخاب میکنم....هیچ وقت به احساسم تو این مورد اهمیت نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد