کلبه ی درویشی

آمده ام اینجا تا دمی بیاسایم

کلبه ی درویشی

آمده ام اینجا تا دمی بیاسایم

سیب حمید مصدق

تو به من خندیدی

و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه

سیب را دزدیدم 

باغبان از پی من تند دوید 

سیب را دست تو دید 

غضب آلوده به من کرد نگاه . 

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک 

و تو رفتی و هنوز , 

سالهاست که در گوش من آرام , 

                                              آرام 

خش خش گام تو تکرار کنان ,  

می دهد آزارم 

و من اندیشه کنان 

غرق این پندارم

     که چرا , 

                 باغچه خانه کوچک ما 

                                               سیب نداشت . 

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید 3 - مرداد‌ماه - 1388 ساعت 22:19

بقیه اش کو حاجی؟

به موقعش!

علی راد 4 - مرداد‌ماه - 1388 ساعت 01:43 http://novin21.blogsky.com

تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من همه محو تماشای نگاهت
آسمان صاف و شب آرام
بخت خندان و زمان رام
از فریدون مشیری

بوی باران , بوی سبزه , بوی خاک
شاخه های شسته , باران خورده , پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگهای سبز بید
عطر نرگس , رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست ...
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش بحال روزگار !
فریدون مشیری

من و تو 7 - مرداد‌ماه - 1388 ساعت 01:40

راستی خودت شعر نمیگی !

نوید 10 - شهریور‌ماه - 1388 ساعت 16:23 Http://HellRaider.Blogfa.Com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

نوید 10 - شهریور‌ماه - 1388 ساعت 16:32 Http://HellRaider.Blogfa.Com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد